Een gloednieuwe winkelervaring

Tim DoedijnsdoorTim Doedijns

Een gloednieuwe winkelervaring

Wie een moderne retailervaring wil creëren, zet in op beleving. Want je verkoopt niet ‘slechts’ producten, maar een levensstijl. Eentje waarin sport, spel en natuur de hoofdrollen hebben. En dat mag terugkomen in je outdoor- of dierenwinkel. Hoe doe je dat? Door te werken met instore video’s. Met bewegende displays in je winkel en etalage trek je de aandacht en laat je zien hoe jouw producten schitteren in het dagelijks leven.

Kant-en-klare video’s
Bij NOHO agency denken we graag met je mee. Daarom hebben we bij onze favoriete merken nagevraagd of zij kant-en-klare video’s hebben, die geschikt zijn voor in de winkel en etalage:

  • DOG Copenhagen biedt een paar mooie, lifestyle-achtige video’s.
  • EQDOG wil het vooral de gebruiker makkelijk maken en biedt informatieve instructievideo’s, waarbij geluid overbodig is.
  • Owney Outdoor komt na de zomer met prachtige displayvideo’s voor in de winkel.

Downloaden of streamen?
Natuurlijk kun je bijvoorbeeld via YouTube video’s van je favoriete hondenmerken vinden en streamen. Toch is het veel handiger om het videobestand zelf te hebben. Dan hoef je je geen zorgen te maken om connectieproblemen of advertenties. Mail naar info@noho.nl, dan sturen wij jou de mooiste en handigste instore video’s van onze outdoor- en hondenmerken.

Fijne sfeerbeelden van DOG Copenhagen

Handig instructievideo’s van EQDOG

Over de auteur

Tim Doedijns

Tim Doedijns administrator

NOHO agency is opgericht door Tim Doedijns, fervent skiër en hockeyer, wandelaar en trotse baas van Border Terrier Luca.